lördag 8 maj 2010

Fredag och Beachvolley

På fredagens eftermiddag åkte vi med en stor buss från mitt jobb mot S-tälje.
Vi skulle till en stor inomhusanläggning med sand och värme och spela lite beachvolleyboll.

Jag var inte med, det är svårt att låta bli att kasta sig och det tror jag inte att bäbisen-i-magen hade gillat. Men det såg så sjukt roligt ut och jag var väldigt avundsjuk. Jag stod bredvid och surfade lite, det är roligt med volleyboll.
Efter turneringen var avklarad så var det mat. Och vilken mat sen.
Det var en av de godaste bufféer jag någonsin ätit. Helt helt fantastiskt gott!

Vi hade verkligen jättetrevligt men jag blev väldigt trött.
Min fina J kom och hämtade mig vid 22-tiden och då var det två kollegor som bad att få lifta med oss in till stan.

Det var väldigt skönt att komma hem i någorlunda tid och jag somnade på stört.

Inga kommentarer: