torsdag 31 december 2009

Nyår och landet

Igår kväll vid 18-tiden åkte vi hemifrån.
Och i vanlig ordning var det helt kaotiskt när vi skulle packa ihop allting.
Jag förstår inte att det är samma sak varje gång? Vi krockar hela tiden och rörigt blir det..
Kanske ska bli mitt nyårslöfte, packa mer strukturerat. =)

Vi kom fram strax innan 21 och resan gick bra.
Numera har småkaninerna varsin DVD i bilen, måste vara Guds gåva till långväga resande småbarnsfamiljer.
När vi passerade Gävle visade termometern minus 18 grader men när vi kom fram var det 'bara' minus 14.

Storasysterkaninen somnade snabbt men lillasysterkaninen som sovit i bilen hade svårt att somna och ville gå upp och dricka vatten, hämta gose-katten, lämna kattens tröja i köket och jag vet inte allt.
Tillslut somnade även hon, men jag tror faktiskt att jag somnade först.

Inga kommentarer: