fredag 26 augusti 2011

Vinterstassar





Förra året var vi jättesena med att införskaffa vinterkläder till småkaninerna och det mesta var redan slut i affärerna.
Jag hade inte någon större lust att ränna runt i köpcentrum med en liten bäbis med mig och speciellt inte efter att lillebrollan blev så sjuk.
Tillslut så hittade vi i var fall overaller till småkaninerna men jag hade ingen lust att upprepa det i år.

Så i somras när vi var på landet och jag blev tipsad om en web-butik som hade utförsäljning av fjolårets vinteroveraller så slog jag till på en gång.
Jag mailade till butiken och frågade om overallerna kunde skickas i slutet av augusti eftersom vi var på semester och det var inga problem alls.
Häromdagen kom paketet och idag hämtade vi det.
Jättefina overaller som synes och de passade turligt nog jättebra.

Lillasysterkaninen har redan fått nya vinterskor så då är det bara nya puppor till storasysterkaninen kvar.
Lillebrollan får ärva. Som vanligt.

1 kommentar:

Jeanette sa...

Perfekt att passa på när det är rea. Superfina overaller!
Stackars lillebror....hoppas han mår bättre imorgon.