måndag 21 februari 2011

En tuff vecka

Veckan som gick var en tuff och lång vecka.
Båda småkaninerna var hemma med förkylning och feber samtidigt som lillebrollan har kommit in i en 'hjälp min mamma har försvunnit'- fas och blir superledsen så fort jag är utom synhåll.
Inte helt optimal situation alltså.

Och som grädden på moset har jag sovit väldigt dåligt. Annars somnar jag nästan så fort jag lägger mig i sängen och om något av barnen väcker mig på natten eller efter lillebrollan har käkat så somnar jag alltid om på en gång.

Jag hoppades på en lugn och skön helg men så blev det inte heller.
Småkaninerna hade dans på lördagen och det var fullfart hela dagen.
På söndagen höll jag på att ramla ihop typ.

Men inatt har jag sovit gott och småkaninerna är på förskolan.
Lillebrollan och jag ska städa lite hemma men annars bara ta det lugnt.
Phu, andas!

Inga kommentarer: