torsdag 1 april 2010

En flängig onsdag

Onsdagen var en flängig dag.
Jag bara flängde runt överallt.

På förmiddagen var jag hemma med småkaninerna som fortfarande är sjuka.
Nu har iaf febern försvunnit, men de snorar och hostar massor..
Efter lunchen igår kom J hem och jag drog iväg till jobbet.
Väl på plats på jobbet skulle jag förbereda inför ett möte inne i stan och så åkte jag iväg igen.
Och sen tillbaka till jobbet igen.
Far och fläng

När jag slutade skulle jag egentligen åkt tillbaka in till stan och träffat en gammal vän och ätit middag, men det blev inställt.
Istället gick jag och köpte påskpresenter till småkaninerna.
De hade tittat på Lindex hemsida och önskat sig två tunikor var.
Och så kikade jag på vårskor till mig.
Det blev precis vad jag tänkt mig. Ett par svarta ballerinaskor och ett var vita tygskor.

Sen hem till småkaninerna och vips så var det läggdags.

Svarta ballerinisar från Din Sko. Me lajk!



1 kommentar:

Elle sa...

Svarta ballerinor, precis vad jag behöver! tack för tipset :)