torsdag 29 januari 2009

Dansa min docka

Bild från dansbutiken.se
Idag har jag bokat 'showdans' åt storasysterkaninen!
Tio lördagar framöver så ska hon få vara med i en dansgrupp med lek och rörelse till musik.
Det tror jag att hon kommer att älska, hon vill gärna uppträda för oss här hemma och hittar på egna rörelser och övar piruettet så det står hej vilt.

Vi pratade om det häromdagen, vad man gör när man går på dans och bl a pratade vi om vilka andra som skulle vara där, att det är barn som hon inte känner.
Men, säger Kajsa då, det är ju bra, för då kommer jag ju lära känna dem. Det är ju det man gör med folk man inte känner.

Min kloka lilla unge!

Hon har en gymnastikdräkt och massor med olika tights men jag undrar vad hon ska ha på fötterna? Sockiplast?
Och så får jag snabba på lite med bennvärmarna nu tror jag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Kul!
var någonstanns är det?

Föresten, vill du släppa på feedsen på bloggen så man kan länka till den under bloggar som man läser?

Kram

Anonym sa...

Emilia har rosa balettskor typ, finns på H&M :)