söndag 20 juni 2010

Springcykel


Ett av ärendena vi hade på Outleten idag var att kolla efter en springcykel till lillasysterkaninen.
Hon vill så gärna så gärna ha en egen cykel, men hon är lite för liten.

Jag var inne på att köpa en springcykel till storasysterkaninen när hon var mindre men av olika skäl så blev det aldrig av och nu när lillasysterkaninen tjatat så om en egen cykel så tyckte jag att det skulle vara super med en springcykel till henne.
Jag har kikat runt på olika websidor på olika modeller och storlekar och igår kväll bestämde jag mig för en Kettler som är 10". När jag googlade runt så kunde jag se att den skulle finnas på Toys R US, så där var vi idag.

Lillasysterkaninen satte sig på springcykeln och nådde ned superbra med fötterna, och så sparkade hon iväg. Jätteroligt var det!
Vi köpte den men har inte monterat ihop den än eftersom hennes cykelhjälm är på landet.
Nu när det var sovdags höll hon precis på att somna men så satte hon sig upp och frågade: mamma, var är min springcykel?!

Bild från sport-tiedje.se


Inga kommentarer: